В.Дрозд."Білий кінь Шептало".
Д.з.Опрацювати біографію В.Дрозда.Прочитати твір,записати проблеми твору.
Відокремлені додатки.
Д.з.Вивчити правила(параграф34).Виконати вправи348,350.
Виконати Лаб.роботу номер 4. Використати онлайн урок в ютуб (8 клас. Лабораторна робота номер 4 "Дослідження послідовного з'єднання провідників. " Записи робити в робочому зошиті згідно підручника ст.168-169.
Мольєр."Міщанин_шляхтич".Основні образи комедії:пан Журден,пані Журден,граф Дорант,Клеонт .
Д.з. Скласти сенкан про одного із героїв(на вибір). Виписати цитати до характеристики Клеонта.
Відповіді скидати на вайбер (0954425216).
Повторити парагафи 36-48,ст.176-234,виконати у зошиті завдання на сторінці 235
SB c.100 читати , перекладати текст вивчити усно слова, 1-2 частини перекласти письмово.
аудіо
текст
с.151-виписати слова у сл.(переклад є в кінці підр.);с.152,впр.4(усно);
Відокремлені означення.
Д.з. Параграф 32 (вивчити правила). Виконати вправи 329, 330.
Проблема чистого повітря.п.22 завд. ст.144.
Ніна Бічуя. Повість"Шпага Славка Беркути". Образи героїв твору.
Д.з. Дочитати повість до кінця. Скласти 12 запитань до повісті (письмово).
с.98 впр 1 (читати) вивчити слова усно та письмово. впр. 3 с.98 слухати аудіо і виконати письмово.
Аудіо
текст
до аудіозапису
Гігієна зору. п.44 пит. 1-8 ст.175. 9кл. Основні групи живих організмів. Неклітинні форми життя: віруси. п.48 завд. 1-14 ст. 262 -263.
Тема: Розв'язування розрахункових задач.
Д/з. Виконати впр.3,
4 с.116
с.135-143 (виписати слова у словник з перекладом); с.138,впр.2 (чит. і перекладати текст); с.141,впр.3 (письм.).
Прочитати комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич". Аналізувати прочитане.
Сприйняття світла, кольору, простору.Л.д.ст.170-171.пит.1-10 ст.173.п.43.
Природно-заповідний фонд Украіни. П.48.ст. 230-234.
Опрацювати параграфи 10-11.Виконати вправи 115,116.
Паралельне з'єднання провідників. Опрацювати параграф 32. Вправа 32 (1-4)
Тема: Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами .
Д/з.Опрацювати §30. Виконати впр.2 с.116.
Послідовне з'єднання провідників. Опрацювати параграф 31. Вправа 31 (1-3)
Визначити композицію повісті "Шпага Славка Беркути". Виписати цитати до характеристики головних героїв.
Заповнити таблицю ст.227(письмово). Прочитати біографію ст.228-231.
Природокористування та геоекологічна ситуація Украіни. д.з. п.46-47, ст220-228
с 97 впр.1 читати текст вставити пропущені параграфи відповідно до тексту. вивчити слова усно, виконати впр.2 письмово, дати відповіді на запитання.
Параграф 31. Впр.312,315 (усно).
Тема: "Музика і театр епохи
класицизму".
§§21-23 Розвязувати всі вправи по темах.
§§25-26 Розвязувати всі вправи по темах.
Параграф 42.Зорова сенсорна система.
Ніна Бічуя."Шпага Славка Беркути" (прочитати).
Параграф 10. Річ Посполита.
96'впр . 1,2 вивчити слова.
,,Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання".
Д/з.Опрацювати §27
Виконати впр.8, с.107.